Soutěžíme v závodě o zákazníky napříč celou firmou

Předchozí článek Další článek
Soutěžíme v závodě o zákazníky napříč celou firmou

Naše obchodní oddělení je logicky tím největším útvarem, který generuje firmě zákazníky a skrze ně i zisk. Spousty lidí z pobočkové sítě se dnes a denně potkávají s našimi stávajícími, minulými i budoucími zákazníky a navazují s nimi osobní vztahy založené na vzájemné důvěře, pochopení, respektu a diskrétnosti. No ale co zbytek firemní populace? Ten zákazníka samozřejmě párkrát viděl, teoreticky a v číslech ho zná lépe než osobně, ale půjčku mu neposkytuje a zisk a počet zákazníků neovlivňuje. Nebo ano?

Samozřejmě, že určitým způsobem ovlivňuje počet našich zákazníků každý zaměstnanec společnosti. Od června jsme proto spustili celofiremní akci, která zastřešuje jednotlivé soutěže pro různá oddělení pod souhrnným názvem TC Race. A právě TC Race je to, co zapojí všechny týmy ze všech oddělení napříč celou firmou, včetně těch mimo obchodní oddělení. V TC Race má každý své místo a ví, jak může počet zákazníků ovlivnit. A nezáleží na tom, jestli jsem z Call centra, pracuji v administrativě, HR, IT nebo financích.

Takže co je cílem pro všechny? Mít na konci roku 2018 minimálně 100.000 zákazníků. Zní to jednoduše, ale cesta je trnitá. Pro všechny. Sladká odměna je ale celkem v dohlednu, u některých už dokonce klepe na dveře. V obchodě, administrativě i v call centru už nějaký ten týden běží atraktivní soutěž o vouchery do Alzy, Benziny a společné akce s velmi pěkným rozpočtem. Ostatní oddělení soutěží o dva dny volna navíc a několik nekonečných party – tak to za to stojí!
Nenašli jste vhodnou pracovní nabídku?
Pošlete nám Vaše CV a my se Vám ozveme.
pouze u vybraných pozic
Kontaktní údaje
Ostatní