Administrativní pracovnice Praha

Hlavním úkolem Administrativní pracovnice je podporovat obchodní oddělení (manažery i obchodní zástupce) „v boji“ s administrativou.

  • Místo pracoviště:

    Praha 9
  • Typ úvazku:

    plný, částečný
  • Jazyky:

    čeština
  • Pro absolventy:

    ano
Mám zájem o tuto pozici

Co je náplní této pozice?

Detailní popis pozice
  • Spravovat agendu obchodních zástupců v interním systému.
  • Zpracovávat dotazy/požadavky zákazníků.
  • Vydávat a přijímat zálohy a vést související evidenci hotovostních plateb.
  • Spravovat účet zákazníka v interním systému – zadávání a kontrola peněžních transakcí a aktualizace kontaktních údajů.
  • Připravovat podklady pro reporting.
  • Administrace smluv - kontrola, psaní, třídění, archivace a tisk dokumentů.

Kdo může uspět?

  • Máš zkušenosti s administrativou (alespoň brigádně) a baví Tě kancelářská práce
  • Jsi komunikativní a dokážeš jednat na úrovni ve všech situacích
  • Pochlubíš se úspěšně ukončenou SŠ/VŠ
  • Jsi zkušený uživatel PC (MS Office – Word, Excel)
  • Mezi Tvé přednosti patří pečlivost a spolehlivost
  • Dorozumíš se anglicky (výhodou)

Proč do toho jít?

  • Zajímavou a různorodou práci, při které slibujeme, že se nebudeš nudit.
  • Možnost být součástí přátelského a otevřeného týmu, kde Ti kolegové rádi pomohou s důkladným zaškolením a kde si všichni „tykají.“
  • Fond pracovní doby zkrácen na 37,5 hodin týdně a tím pádem kratší pátky.
  • Benefitní systém Cafeterie a další benefity jako: stravenky, 25 dnů dovolené, 2 dny Sick Days, čaj a kávu na pracovišti a spousta dalšího.
(upravit popis pozice)
Mám zájem o tuto pozici Informační memorandum o zpracování osobních údajů pro uchazeče
Reakce na pozici
Administrativní pracovnice Praha
Osobní údaje
Kontaktní údaje
Pracovní očekávání