Administrativní výpomoc Praha
Budeš podporovat kolegy/ně primárně z obchodního oddělení (manažery i obchodní zástupce) „v boji“ s administrativou.
-
Místo pracoviště:
Praha hl.m. -
Typ úvazku:
brigáda -
Jazyky:
čeština (rodný) -
Pro absolventy:
ne
Co je náplní této pozice?
- Zpracovávat data v interním systému – zadávání a kontrola peněžních transakcí a aktualizace
- Příprava různé dokumentace – tisk, kontrola, třídění a archivace
Kdo může uspět?
- Zájemce o práci v administrativě.
- Učenlivý, spolehlivý a pečlivý člověk.
- Absolvent SŠ vzdělání s maturitou.
- Uživatel MS Office – zejména Word a Excel.
Proč do toho jít?
- Budeš mít příležitost získat praxi v administrativě a hodně se naučit.
- Můžeš získat dlouhodobou brigádu, která je vhodná (nejen) pro studenty a maminky na mateřské/rodičovské dovolené.
- Budeš součástí malého fajn týmu, kde si všichni tykají.
- V kanceláři budeš mít k dispozici čaj a kávu v neomezeném množství každý den.
- Plán směn budeš znát vždy dostatečně dopředu - nabízíme práci vždy v úterý celý den a další dny dle domluvy.
Podobné pozice
-
Insurance Manager
Rozvoj produktové nabídky Společnosti v oblasti pojištění v souladu s přijatou marketingovou strategií Společnosti, vytváření nových pojistných produktů a rozvoj existujících produktů, které budou přispívat obchodním cílům Společnosti.
-
Administrativní pracovnice Praha
Hlavním úkolem Administrativní pracovnice je podporovat obchodní oddělení (manažery i obchodní zástupce) „v boji“ s administrativou.
-
Administrativní výpomoc Praha pobočka
Budeš podporovat kolegy/ně z obchodního oddělení (manažery i obchodní zástupce) „v boji“ s administrativou.
-
Pracovník spisovny
Baví tě administrativa? Hledáme pracovníka spisovny, který bude zabezpečovat efektivní proces archivace a poskytovat podporu interním zákazníkům s dokumentací.