Back Office Coordinator - BRNO

  • Místo pracoviště:

    Brno
  • Typ úvazku:

    plný
  • Pro absolventy:

    ano
Mám zájem o tuto pozici

Co je náplní této pozice?

  • Aktivně a efektivně řešit stížnosti zákazníků regulatorního charakteru a stížnosti klientů podané regulátorům.
  • Umět identifikovat specifické hrozby stížností, které by mohly být ze strany zákazníka předány k řešení ČNB, nebo jiným regulátorům.
  • Provádět metodickou a dohledovou činnost v rámci procesu řešení stížností.
  • Efektivně řešit zákaznické stížnosti regulatorního charakteru a podávat informace o hrozbě rizik nadřízeným.
  • Upozorňovat na příležitosti ke snížení stížností na základě různých doporučení a předcházet jim.
  • Administrativní činnost a reporting.

Kdo může uspět?

  • Min. středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou.
  • Zkušenosti s prací v oblasti řešení stížností a s posuzováním rizika stížností výhodou.
  • Základní znalost zákona o spotřebitelském úvěru.
  • Znalost MS Office.
  • Základní znalosti v oblasti práva výhodou
  • Komunikace je Tvou silnou stránkou a dokážeš jednat na úrovni ve všech situacích.
  • Jsi pozitivní, odvážný/á, umíš jednat pohotově a vždy maximálně profesionálně a uctivě.
  • Dokážeš být zodpovědný/á za vlastní rozhodnutí a máš aktivní přístup k řešení problematických a vypjatých situací.
  • Jsi nadšenec a do práce chceš chodit s úsměvem; dokážeš s námi táhnout za jeden provaz a nebojíš se zodpovědnosti.

Proč do toho jít?

  • Zajímavou a různorodou práci.
  • Práci pro společnost s tradicí a jasnou strategií a možnost mít dobrý pocit z toho, že Tvá práce dává smysl a ke společné strategii přispívá.
  • Možnost být součástí přátelského a otevřeného týmu, kde Ti kolegové rádi pomohou nejen s důkladným zaškolením a kde si všichni „tykají“.
  • Flexibilitu v podobě 37,5 hodinového pracovního týdne.
  • Příležitost rozvinout své stávající znalosti a dovednosti a naučit se novým – po nástupu projdeš důkladným systémem zaškolením, na svém rozvoji budeš pracovat díky interním tréninkům i každodenním praktickým zkušenostem.
  • Naše benefity: 25 dnů dovolené, 2 dny sick days, systém Cafeterie, občerstvení na pracovišti, 2 dny volna na účast na charitativních a dobrovolnických aktivitách, stravenky, pro čerstvé tatínky 3 dny volna, akciový program a další.
Mám zájem o tuto pozici Informační memorandum o zpracování osobních údajů pro uchazeče
Reakce na pozici
Back Office Coordinator - BRNO
Osobní údaje
Kontaktní údaje
Pracovní očekávání