Specialista na obchodní administrativu

Hlavní náplní práce zaměstnance na pozici Operations Specialist je správa a zpracování zákaznických a zaměstnaneckých dat v požadované kvalitě, v souladu s nastavenými pravidly a procesy.

  • Místo pracoviště:

    Hradec Králové
  • Typ úvazku:

    částečný
  • Jazyky:

    čeština (rodný)
  • Pro absolventy:

    ano
Mám zájem o tuto pozici

Co je náplní této pozice?

  • Správa zákaznických a zaměstnaneckých dat.
  • Zpracování požadavků ve stanovené kvalitě a v daných termínech.
  • Provádění činností spojených s poskytováním administrativních, finančních a informačních služeb.
  • Evidence, třídění a archivace smluvní dokumentace.
  • Další činnosti spojené s pozicí (náplní práce není nabízení úvěrů).

  
 

Kdo může uspět?

  • Máš zkušenosti s administrativou (alespoň brigádně) a baví Tě kancelářská práce.
  • Jsi komunikativní a dokážeš jednat na úrovni ve všech situacích.
  • Mezi Tvé přednosti patří pečlivost, odpovědnost a orientace na detail.
  • Dobře ovládáš práci na PC - (MS Office – Word, Excel).
  • Domluvíš se anglicky (výhodou).
  • Pochlubíš se úspěšně ukončenou SŠ/VŠ
 

Proč do toho jít?

  • Zajímavou a různorodou práci, při které slibujeme, že se nebudeš nudit.
  • Možnost být součástí přátelského a otevřeného týmu, kde Ti kolegové rádi pomohou s důkladným zaškolením a kde si všichni „tykají.“
  • Fond pracovní doby 37,5 hodin týdně.
  • Benefitní systém Cafeterie a další benefity jako: stravenkový paušál, 30 dnů dovolené, čaj a kávu na pracovišti a spousta dalšího.


Mám zájem o tuto pozici
Reakce na pozici
Specialista na obchodní administrativu
Osobní údaje
Kontaktní údaje
Pracovní očekávání