Compliance Officer
Podporuje management při vyvíjení a udržování postupů pro zajištění souladu se zákony a dohlíží, aby společnost a její zaměstnanci fungovali v souladu se zákony relevantními pro sektor nebankovních finančních institucí včetně oblasti ochrany osobních údajů.
-
Místo pracoviště:
Praha hl.m. -
Typ úvazku:
plný -
Jazyky:
angličtina (B2) a čeština (C2)
Co je náplní této pozice?
- Vyhodnocuje změny v legislativě a posuzuje jejich dopad na společnost, jeho procesy, vnitřní předpisy, produkty a projekty.
- Podporuje Compliance & DP Manažera při identifikaci a vyhodnocování hlavních rizik v oblasti compliance včetně oblasti ochrany osobních údajů.
- Podporuje Compliance & DP Manažera při vyvíjení a udržování politiky a postupů týkající se všeobecné realizace Programu dodržování zákonů v závislosti na hlavních identifikovaných rizicích.
Kdo může uspět?
- Vysokoškolské vzdělání – právnického, technického, či ekonomického směru.
- Samostatnost, spolehlivost
- Komunikační schopnosti ústní i písemné na všechny úrovně společnosti včetně nejvyššího vedení
- Plánovací a organizační schopnosti
- Interpretace regulatorních požadavků zohledňující cíle regulátorů na jedné straně a možnosti businessu na druhé straně.
- Aplikace regulatorních požadavků do praxe dle business možností a potřeb
- Pozornost na detail při zachování celkového obrazu
Proč do toho jít?
- Získáš různorodou a zodpovědnou práci, při které se rozhodně nebudeš nudit.
- Budeš mít možnost být součástí přátelského, otevřeného týmu, kde Ti kolegové rádi pomohou nejen s důkladným zaškolením a kde si všichni „tykají“.
- Získáš flexibilitu v podobě 37,5 hodinového pracovního týdne, pružného začátku a konce pracovní doby a možnost využití home office.
Podobné pozice
-
Cost controlling & reporting specialista
Chtěli byste se podílet na řízení nákladů významného hráče ve finančním sektoru? Bavilo by vás připravovat nákladový rozpočet celé společnosti? Chtěli byste přímo spolupracovat s kolegy na různých úrovních, od členů představenstva, manažery až po specialisty z jednotlivých oddělení? Cost Controlling & Reporting Specialist má na starosti přípravu nákladových rozpočtů a plánů pro všechna nákladová střediska Společnosti a zpřesňování těchto plánů v rámci kvartálních forecastů. Připravuje reporty nákladů vůči rozpočtu, vysvětluje odchylky a spolupracuje na nalezení aktivit ke zvýšení nákladové efektivnosti. Komunikuje s držiteli rozpočtů a s manažery nákladových středisek. Podílí se na přípravě analýz především ohledně obchodní a finanční výkonnosti společnosti
-
Health Safety Expert
Hledáme zkušeného Health Safety Experta, který se připojí k našemu týmu v Praze. Tato pozice je klíčová pro zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví našich zaměstnanců a obchodní zástupců v prostředí finančního sektoru.
-
BI/DWH Analyst
Do přátelského kolektivu profesionálů hledáme kolegu na pozici BI/DWH Analyst.
-
Specialista podpory obchodu
Do týmu Sales Service Performance oddělení hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Sales Activation Specialist.