Naši zaměstnanci
Seznam se s Petrou, Markem, Janou a dalšími a zjisti, co je na práci v Providentu baví
„V Providentu jsem našla nejen prostor pro seberealizaci a skvělé kolegy, ale hlavně důležitou flexibilitu a podporu, díky které i při náročné práci v pohodě zvládám péči o mého malého syna.“
„Provident … to je pro mne skvělá firemní kultura založená primárně na vztazích, podpoře a respektu napříč všemi úrovněmi firmy. A nemluvíme o tom, protože je to In, ale skutečně ji žijeme."
„V Providentu jsem začínal před deseti lety a můžu
říct, že je zde spousta příležitostí nejen se něco naučit, ale také se
posunout. A to platí i dnes."
„Baví mě dělat široké
spektrum různých pracovních činností jak v Providentu tak ve spolupráci s
IPFD. Mám rád inovace a možnost připravovat unikátní produkty a služby, které
osloví novou „online“ generaci zákazníků. Velkou motivací je pak pro mě
dosahování obchodních výsledků."
„Díky internímu talentovému programu si můžu vyzkoušet roli projekťáka a dozvědět se víc o procesech ve firmě. Kromě toho je tu skvělá parta a prostředí, díky kterému jsem dostala příležitost řešit zajímavé úkoly a být v neustálém kontaktu s lidmi.“
Kdo jsme
Začali jsme v Anglii v roce 1880, ale v ČR jsme „teprve“ pětadvacet let. Za tu dobu vyzkoušel naši nebankovní půjčku už milión Čechů. Centrála v britském Leedsu, pobočky v 9 zemích, akcie na londýnské burze… klasický korporát, řeknete si. Trochu ano, ale hodně ne. Jasně, v ČR máme 300 zaměstnanců a 650 obchodních zástupců, ale i tak dokážeme pružně reagovat na to, co chtějí naši zákazníci, ve firmě si tykáme od generála po sekretářku a taky motivujeme naše lidi k tomu, aby jako dobrovolníci pomáhali všude, kde je to potřeba. Hodně dbáme na etiku podnikání a jsme rádi, že to oceňují nejen naši zákazníci, ale taky přední české neziskovky. A pokud má u nás někdo nápad, jak dělat práci jinak a líp, může si o tom popovídat s kýmkoli z vedení firmy. Stačí říct.
Jsme srozumitelní
Chceme dělat věci jednoduše a jasně. Máme odvahu být otevření a upřímní. Neustále hledáme nové příležitosti a možnosti růst. Umíme ocenit i oslavit úspěch.
Jsme odpovědní
Přebíráme osobní zodpovědnost za vše, co děláme. Dbáme o rovnováhu mezi výsledky a dlouhodobou udržitelností. Rozumně využíváme svůj čas i zdroje. Jsme jeden tým a míříme k úspěchu.
Jednáme s respektem
Neděláme rozdíly mezi lidmi, vážíme si různých názorů uvnitř i vně firmy. Zajímáme se o své zákazníky i jeden o druhého. Navzájem se inspirujeme, abychom dokázali naplno využít svůj potenciál.
Naše týmy
Váháš, jestli zkusit práci v obchodě, nebo by tě víc bavilo podporovat obchod z Centrály? Nebo už víš, ale zajímá tě, jak jednotlivé součásti Providentu fungují? V krátkém videu se dozvíš vše podstatné.
Centrála
Marketing, finance, IT, HR a mnoho dalších oddělení. Pojďte se podívat, jak funguje naše Centrála.
Obchod
Osobní kontakt se zákazníkem, to je základ našeho businessu. Podívejte se, jak to funguje v praxi.
Kontaktní centrum
Každý den boříme mýty o práci v kontaktním centru. Přesvědčte se v tomto videu.
-
Manažer/ka obchodního týmu Písek a okolí
Povedeš tým obchodních zástupců ve svěřené lokalitě a budeš zodpovídat za plnění obchodních výsledků a spokojenost našich zákazníků.
-
Manažer/ka obchodního týmu Kralovice a okolí
Povedeš tým obchodních zástupců ve svěřené lokalitě a budeš zodpovídat za plnění obchodních výsledků a spokojenost našich zákazníků.
-
Pokud jste nenašli vhodnou pracovní nabídku, pošlete nám Vaše CV.Odeslat životopis
-
Cost controlling & reporting specialista
Chtěli byste se podílet na řízení nákladů významného hráče ve finančním sektoru? Bavilo by vás připravovat nákladový rozpočet celé společnosti? Chtěli byste přímo spolupracovat s kolegy na různých úrovních, od členů představenstva, manažery až po specialisty z jednotlivých oddělení? Cost Controlling & Reporting Specialist má na starosti přípravu nákladových rozpočtů a plánů pro všechna nákladová střediska Společnosti a zpřesňování těchto plánů v rámci kvartálních forecastů. Připravuje reporty nákladů vůči rozpočtu, vysvětluje odchylky a spolupracuje na nalezení aktivit ke zvýšení nákladové efektivnosti. Komunikuje s držiteli rozpočtů a s manažery nákladových středisek. Podílí se na přípravě analýz především ohledně obchodní a finanční výkonnosti společnosti
-
Underwriting Specialist/Specialista pro schvalování a kontrolu
Hlavní náplní práce zaměstnance na pozici Specialisty schvalování a kontroly je kontrola správnosti a úplnosti dokládaných dokumentů při procesu poskytování spotřebitelského úvěru. Tato činnost musí probíhat v souladu s nastavenými pravidly, procesy a Zákonem o spotřebitelském úvěru č. 257/2016 Sb.
-
Koordinátor týmu obchodních zástupců - Olomouc
Hledáme nové kolegy na pozici Koordinátor týmu obchodních zástupců, kteří budou mít nejen vlastní portfolio zákazníků, ale zároveň se budou starat o svůj tým obchodních zástupců.
Benefity
O naše zaměstnance pečujeme tak, abychom podpořili jejich work-life balance, zdraví i psychickou pohodu.
Jak probíhá výběrové řízení
S kým se potkáš během výběrového řízení, kolikrát k nám přijdeš a jak to bude probíhat