Zaměstnání v Providentu
Kdo jsme
Jsme Provident a jsme hrdí na to, že našim zaměstnancům poskytujeme přátelské a srozumitelné pracovní prostředí, kde je respekt a odpovědnost na prvním místě. Každý člen našeho týmu je pro nás důležitý a věříme v otevřenou a férovou komunikaci. Nabízíme širokou škálu výhod a benefitů, které podporují nejen profesní růst, ale i osobní pohodu našich zaměstnanců. Přidejte se k nám a objevte možnosti, které vám společnost Provident může nabídnout!
Naši zaměstnanci
Provident
-
Jsme srozumitelní
Chceme dělat věci jednoduše a jasně. Máme odvahu být otevření a upřímní. Neustále hledáme nové příležitosti a možnosti růst. Umíme ocenit i oslavit úspěch.
-
Jsme odpovědní
Přebíráme osobní zodpovědnost za vše, co děláme. Dbáme o rovnováhu mezi výsledky a dlouhodobou udržitelností. Rozumně využíváme svůj čas i zdroje. Jsme jeden tým a míříme k úspěchu.
-
Jednáme s respektem
Neděláme rozdíly mezi lidmi, vážíme si různých názorů uvnitř i vně firmy. Zajímáme se o své zákazníky i jeden o druhého. Navzájem se inspirujeme, abychom dokázali naplno využít svůj potenciál.
Naše týmy
Centrála
Obchod
Kontaktní centrum
Nejnovější pozice
-
Manažer/ka obchodního týmu - Mikulov a okolíSales · Pobočka Hodonín · Hybridní
-
Manažer/ka obchodního týmu - Pohořelice a okolíSales · Pobočka Hodonín · Hybridní
-
Manažer/ka obchodního týmu - Uherské Hradiště a...Sales · Pobočka Hodonín · Hybridní
-
Manažer/ka obchodního týmu - Jihlava a okolíSales · Pobočka Brno · Hybridní
-
European Head of Learning and Development (CZ, ...HR · Centrála společnosti · Hybridní
-
European HR Business Partner (CZ, RO, HU, PL)HR · Centrála společnosti · Hybridní
-
Process Architect (CZ, RO, HU, PL)Centrála společnosti - Praha 4 · Centrála společnosti · Hybridní
-
Fraud & AML analyst - juniorCredit Risk · Centrála společnosti · Hybridní
-
Manažer/ka obchodního týmu - Olomouc a okolíSales · Pobočka Zlín · Hybridní
Benefity
-
2 týdny dovolené navíc
Možnost využít dalších 10 dnů volna nad zákonem stanovených 20 dní dovolené.
-
Dny volna navíc pro tatínky
Novopečení otcové mohou čerpat nad rámec zákonných 7 dní ještě 3 další dny volna pro péči o svou rodinu. Tyto dny mají placené jako by byli v práci.
-
Zkrácený pracovní týden na 37,5 hodiny
Využíváme zkrácenou délku pracovního týdne na 37,5 hodiny standardně pro všechny zaměstnance.
-
Flexibilní pracovní doba
Většina pracovních pozic má možnost flexibilně si upravit svou pracovní dobu podle svých potřeb.
-
Home office
Většina zaměstnanců může využívat home office – práce z domova, v rozsahu dle dohody s nadřízeným, ale aspoň 2 dny v týdnu jsme v kanceláři.
-
Pracovní pomůcky i pro soukromé účely
Případné přidělené pracovní pomůcky jako je telefon, tablet, notebook nebo automobil je možno využívat i pro soukromé účely.
-
Nápoje na pracovišti
Každý den je k dispozici na všech pobočkách čaj, káva a další nealkoholické nápoje.
-
Uvolněný dress code a zařízení na centrále
Mimo setkání s externími klienty nosíme to, co je nám pohodlné. Na centrále můžeme využívat kolárnu, sprchu a čistírnu oděvů.
-
Stravenkový paušál
Přispíváme na stravování formou stravenkového paušálu rovnou do mzdy.
-
Systém Cafeterie
Možnost nákupu nepřeberného množství benefitů v systému cafeterie. Zahrnuje i MultiSport kartu a penzijní připojištění.
-
Systém slev u atraktivních partnerů
Jazykové kurzy, Městská divadla pražská, Palác knih Luxor, O2, Exim Tours, Autosalon Klokočka, e-shop Moje-prádlo, Raiffeisenbank, Hewlett-Packard, GrandOptical, ProfiTaxi a mnoho dalších.
-
Wellbeingový program
Propracovaný koncept péče o zdraví a duševní pohodu zaměstnanců plný nápaditých aktivit.
-
Dobrovolnické dny
Všichni zaměstnanci mají placené 2 dny pro využití k dobrovolnictví – většinou pomáhá celá pobočka / tým v místě, které si sama vybere.
-
Teambuildingy
Speciální rozpočet na týmové teambuildingy bez centrální organizace – čistě podle zájmu a preferencí účastníků.
-
Pobočkové akce
Pravidelná setkávání zaměstnanců v pobočkové síti na bázi neformálních společenských akcí.
-
Výroční konference
Jednou do roka se jako firma potkáme všichni – začátkem roku na výroční konferenci, kde se dozvíme strategii pro nový rok.
-
Sportovní akce
Pod firemní záštitou pomáháme dobré věci například během. Soutěžíme rádi ale i interně – pravidelně jsou pořádány různé tematické soutěže.
Jak probíhá výběrové řízení
S kým se potkáš a co tě čeká?
Se zástupcem HR a přímým nadřízeným
Poznáme se navzájem. Nás zajímá tvoje zkušenost a očekávání. Pro tebe bude určitě zajímavé poznat blíž firemní kulturu a detail pozice, která tě zaujala. Samozřejmě dostaneš prostor na otázky.
S kým se potkáš a co tě čeká?
Se zástupcem HR a vyšším nadřízeným
Poznáš šéfa oddělení, do kterého se hlásíš a budeš se ho moci zeptat na vše, co tě zajímá. Součástí může být také případová studie nebo test dovedností, které souvisejí s tvou budoucí pozicí.
S kým se potkáš a co tě čeká?
Se zkušenými kolegy
Podíváš se, jak to u nás funguje v praxi – budeš stínovat zkušeného kolegu na stejné pozici
-
Součástí každého výběrového řízení je absolvování osobnostních testů. Výsledek nám u nováčka pomůže vhodněji nastavit individuální plán adaptace nebo kandidátovi ke konkrétnější zpětné vazbě.
-
Budeme s tebou v kontaktu v průběhu celého výběrového řízení – telefonicky i e-mailem. Domluvená setkání potvrdíme písemně, vyjádření od nás dostaneš vždy.
-
Budeš mít k dispozici minimálně jednu kontaktní osobu v průběhu celého výběrového řízení, na kterou se budeš moct obracet s případnými dotazy.
-
Dodržujeme zákony, a proto provádíme kontrolu tzv. důvěryhodnosti. V rámci našeho výběrového řízení tak u kandidátů prověřujeme např. trestní a finanční bezúhonnost.