Manažer/ka obchodního týmu Pradubice a okolí
Povedeš tým obchodních zástupců ve svěřené lokalitě, která může být: Lázně Bohdaneč, Přelouč, Kladruby nad Labem, Heřmanův Městec a budeš zodpovídat za plnění obchodních výsledků a spokojenost našich zákazníků.
-
Místo pracoviště:
Pardubický kraj -
Typ úvazku:
plný
Co je náplní této pozice?
Popis pozice
- Vést tým obchodních zástupců tak, aby se na Tebe mohli vždy s důvěrou obrátit a plnili obchodní výsledky.
- Rozvoj a motivace svěřeného týmu obchodních zástupců proto, aby chodil do práce s úsměvem a udělal pro zákazníky maximum.
- Provádět pravidelné i namátkové kontroly činností týmu a jeho fungování.
- Spolu s obchodními zástupci vymýšlíš nové možnosti jak oslovit klienty, navrhuješ, jakými cestami se jim podaří naplnit nastavené cíle a dosáhnout tak finančních bonusů.
- Aktivně oslovovat a vybírat nové obchodní zástupce, které pak provedeš obdobím adaptace.
- Aktivně se účastnit auditů ve svěřené oblasti.
- Navštěvovat popř. kontaktovat zákazníky v prodlení za účelem zlepšení jejich platební morálky.
- Pravidelně reportovat výsledky svého týmu a pružně reagovat na neplnění nastavením opatření ke zlepšení.
- Budovat dobré jméno společnosti v souladu s Etickým kodexem, pravidly a hodnotami společnosti.
Kdo může uspět?
- Máš zkušenosti s vedením lidí anebo máš velkou chuť a motivaci začít vlastní tým řídit.
- Sám jsi anebo jsi byl obchodník – svému týmu budeš předávat prodejní dovednosti, budovat v nich myšlení zaměřené na obchod, a prodejní příležitosti; rád/a vidíš hmatatelné výsledky své práce.
- Rychle se orientuješ v datech a číslech; dokážeš na základě nich dělat rozhodnutí, předvídat a hledat řešení zejména v oblasti prodejních příležitostí.
- Dáváš přednost práci v terénu než v kanceláři.
- Dokážeš efektivně organizovat čas svůj i svého týmu – Tvá práce bude specificky náročná na čas, často budeš za svými obchodními zástupci či zákazníky jezdit v podvečer i večer, ale pak budeš mít volno přes den.
- Vlastníš platný řidičský průkaz sk. B a jsi aktivní řidič – v průměru najezdíš cca 3.000 km měsíčně.
- Pochlubíš se min. maturitním vysvědčením bez specifikace oboru.
- S kolegy i zákazníky budeš hovořit česky a stejně tak budeš češtinu používat při práci v interních systémech; angličtina pro Tebe nicméně může být výhodou v dalším kariérním růstu společností nejen v České republice, ale i v zahraničí.
- V Excelu bys měl/a umět pracovat zejména s tabulkami – nejčastěji budeš vkládat a aktualizovat data, používat jednoduché vzorce a filtry a propojovat buňky; data budeš reportovat na denní bázi pomocí služebního tabletu a to prostřednictvím našich interních aplikací.
- Jsi optimista/ka a dokážeš nadchnout lidi kolem sebe; jsi spolehlivý/á a dokážeš táhnout za jeden provaz; chceš být nejlepší a pružně reaguješ na změny.
- V práci je pro Tebe na prvním místě zákazník; snadno se nevzdáváš a baví Tě hledat řešení; umíš se ponaučit z vlastích úspěchů i neúspěchů.
Proč do toho jít?
- Příležitost vést tým a obchodovat se skvělým a prověřeným produktem pro společnost s tradicí a jasnou strategií a možnost mít dobrý pocit z toho, že * Tvá práce dává smysl a přispívá ke společné strategii.
- Různorodou a zodpovědnou manažerskou práci, u které Ti nesmí vadit občasné nedocenění a odmítnutí ze strany klientů či obchodních zástupců.
- Příležitost rozvinout své stávající znalosti a dovednosti a naučit se novým – po nástupu projdeš důkladným systémem zaškolením, na svém rozvoji budeš pracovat díky interním tréninkům i každodenním praktickým zkušenostem.
- Ke své každodenní komunikaci budeš mít svěřený mobilní telefon a tablet; služební auto budeš moci využívat i pro soukromé účely.
- Motivující ohodnocení – jako obchodník budeš mít možnost ovlivnit svým výkonem (výkonem svého týmu) výši bonusu (podmínky jsou transparentní a cíle realistické); zároveň budeš mít každý měsíc jistotu fixní mzdy, která bude sjednaná ve Tvé pracovní smlouvě.
- Možnost být součástí přátelského, otevřeného a soutěživého týmu, kde Ti kolegové rádi pomohou nejen s důkladným zaškolením a kde si všichni „tykají“.
- Flexibilitu v podobě 37,5 hodinového pracovního týdne, pružného začátku a konce pracovní doby a vlastního řízení času.
- Další benefity: 25 dnů dovolené, čaj a kávu na pracovišti, 2 dny volna na účast na charitativních a dobrovolnických aktivitách, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, pro čerstvé tatínky 3 dny volna, a mnoho dalších benefitů formou Cafeterie.
Podobné pozice
-
Underwriting Specialist/Specialista pro schvalování a kontrolu
Hlavní náplní práce zaměstnance na pozici Specialisty schvalování a kontroly je kontrola správnosti a úplnosti dokládaných dokumentů při procesu poskytování spotřebitelského úvěru. Tato činnost musí probíhat v souladu s nastavenými pravidly, procesy a Zákonem o spotřebitelském úvěru č. 257/2016 Sb.
-
Manažer/ka obchodního týmu Písek a okolí
Povedeš tým obchodních zástupců ve svěřené lokalitě a budeš zodpovídat za plnění obchodních výsledků a spokojenost našich zákazníků.
-
Manažer/ka obchodního týmu Kralovice a okolí
Povedeš tým obchodních zástupců ve svěřené lokalitě a budeš zodpovídat za plnění obchodních výsledků a spokojenost našich zákazníků.
-
Cost controlling & reporting specialista
Chtěli byste se podílet na řízení nákladů významného hráče ve finančním sektoru? Bavilo by vás připravovat nákladový rozpočet celé společnosti? Chtěli byste přímo spolupracovat s kolegy na různých úrovních, od členů představenstva, manažery až po specialisty z jednotlivých oddělení? Cost Controlling & Reporting Specialist má na starosti přípravu nákladových rozpočtů a plánů pro všechna nákladová střediska Společnosti a zpřesňování těchto plánů v rámci kvartálních forecastů. Připravuje reporty nákladů vůči rozpočtu, vysvětluje odchylky a spolupracuje na nalezení aktivit ke zvýšení nákladové efektivnosti. Komunikuje s držiteli rozpočtů a s manažery nákladových středisek. Podílí se na přípravě analýz především ohledně obchodní a finanční výkonnosti společnosti