Cost controlling & reporting specialista
Chtěli byste se podílet na řízení nákladů významného hráče ve finančním sektoru? Bavilo by vás připravovat nákladový rozpočet celé společnosti? Chtěli byste přímo spolupracovat s kolegy na různých úrovních, od členů představenstva, manažery až po specialisty z jednotlivých oddělení?
Cost Controlling & Reporting Specialist má na starosti přípravu nákladových rozpočtů a plánů pro všechna nákladová střediska Společnosti a zpřesňování těchto plánů v rámci kvartálních forecastů. Připravuje reporty nákladů vůči rozpočtu, vysvětluje odchylky a spolupracuje na nalezení aktivit ke zvýšení nákladové efektivnosti. Komunikuje s držiteli rozpočtů a s manažery nákladových středisek. Podílí se na přípravě analýz především ohledně obchodní a finanční výkonnosti společnosti
-
Místo pracoviště:
Praha hl.m. -
Typ úvazku:
plný -
Jazyky:
angličtina (B2)
Co je náplní této pozice?
- Příprava nákladových rozpočtů a plánů pro všechna nákladová střediska Společnosti ve spolupráci s držiteli rozpočtů
- Příprava pravidelných forecastů, zpřesňujících nákladový rozpočet v rámci daného roku
- Pravidelný reporting nákladů mateřské společnosti a držitelům rozpočtů
- Analýzy týkající se vysvětlení odchylek vs. plán, identifikace případných problémů a spolupráce na analýze možných nápravných opatření
- Pravidelná komunikace s manažery nákladových středisek a s držiteli rozpočtů
- Spolupráce na iniciativách souvisejících s efektivitou nákladů
- Komunikace s centrálou v UK ohledně výsledků, zajištění včasnosti a přesnosti reportovaných KPIs, časového plánu přípravy plánů apod
- Spolupráce na zefektivňování FP&A procesů
- Ad hoc požadavky na analýzy podle požadavků skupiny a lokálního managementu
Kdo může uspět?
- Pochlubíš se vysokoškolským vzděláním, ideálně v ekonomické nebo technické oblasti
- Máš velmi dobré analytické znalosti (zejména Microsoft Excel)
- Jsi organizovaný, metodický, pečlivý a zároveň se dokážeš zaměřit na klíčové věci
- Máš základní znalost účetní metodologie a principů
- Výhodou jsou zkušenosti s finančním plánováním a procesem přípravy plánů, praxe ve finančním controllingu, reportingu nebo účetnictví
- Pochlubíš se znalostí angličtiny, zkušenosti s prací v mezinárodní společnosti jsou výhodou
- Dokážeš komunikovat s kolegy na všech úrovních
Proč do toho jít?
- Získáš zajímavou a různorodou práci, při které slibujeme, že se nebudeš nudit.
- Nabízíme ti možnost být součástí přátelského, otevřeného týmu, kde ti kolegové rádi pomohou nejen s důkladným zaškolením a kde si všichni „tykají“.
- Získáš flexibilitu v podobě 37,5 hodinového pracovního týdne, pružného začátku a konce pracovní doby a vlastního řízení času a možnost využít home office.
- Získáš zajímavé benefity, více najdeš zde https://kariera.provident.cz/zamestnani/benefity
Podobné pozice
-
Health Safety Expert
Hledáme zkušeného Health Safety Experta, který se připojí k našemu týmu v Praze. Tato pozice je klíčová pro zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví našich zaměstnanců a obchodní zástupců v prostředí finančního sektoru.
-
BI/DWH Analyst
Do přátelského kolektivu profesionálů hledáme kolegu na pozici BI/DWH Analyst.
-
Specialista podpory obchodu
Do týmu Sales Service Performance oddělení hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Sales Activation Specialist.
-
Senior Business Analyst