BI/DWH Analyst
Do přátelského kolektivu profesionálů hledáme kolegu na pozici BI/DWH Analyst.
-
Místo pracoviště:
Praha hl.m. -
Typ úvazku:
plný
Co je náplní této pozice?
- Spolupráce na koncepci BI a DWH řešení.
- Návrhy architektury stávajících i nových řešení v rámci systému BI.
- Spolupráce na mezinárodním řešení DWH/BI a zodpovědnost za jeho lokální funkčnost.
- Správa procesu tvorby lokálního datového extraktu, zodpovědnost za jeho funkčnost a dostupnost.
- Zodpovědnost za správné řízení práv přístupů skupin uživatelů k reportingu v souladu s GDPR.
- Návrhy standardních i jednorázových reportů, dashboardů napříč celou společností.
- Konzultace a návrhy automatizovaných řešení pro reporting.
- Tvorba a správa ETL procesů SSIS
- Správa OLAP kostek SSAS
- Aktivní účast na datovém modelování (Python)
- Komunikace s klíčovými stakeholdery i zadavateli požadavků.
- Tvorba dokumentace k vzniklým řešením.
Kdo může uspět?
- Skvělé analytické a kreativní myšlení
- Vysoký smysl pro detail a pečlivost
- Pozitivní přístup – Can-Do mindset
- Pokročilá znalost SQL, T-SQL
- Znalost Python
- Dobré komunikační schopnosti
- AJ na úrovni B2
- Znalost PHP výhodou
- Znalost Power BI/Qlik výhodou
- Znalost Snowflake výhodou
Proč do toho jít?
- Příležitost rozvinout své stávající znalosti a dovednosti a naučit se novým – po nástupu projdeš důkladným systémem zaškolením, na svém rozvoji budeš pracovat díky interním tréninkům i každodenním praktickým zkušenostem.
- Možnost být součástí přátelského, otevřeného týmu, kde Ti kolegové rádi pomohou nejen s důkladným zaškolením a kde si všichni „tykají“.
- Motivující ohodnocení na základě Tvých znalostí a dovedností.
- 37,5 hodinový pracovní týden
- Výběrové benefity - cafeterii
- Další benefity: 30 dnů dovolené, 2 dny volna na účast na dobrovolnických aktivitách, čaj a kávu na pracovišti, pro čerstvé tatínky 3 dny volna, a další
Podobné pozice
-
Cost controlling & reporting specialista
Chtěli byste se podílet na řízení nákladů významného hráče ve finančním sektoru? Bavilo by vás připravovat nákladový rozpočet celé společnosti? Chtěli byste přímo spolupracovat s kolegy na různých úrovních, od členů představenstva, manažery až po specialisty z jednotlivých oddělení? Cost Controlling & Reporting Specialist má na starosti přípravu nákladových rozpočtů a plánů pro všechna nákladová střediska Společnosti a zpřesňování těchto plánů v rámci kvartálních forecastů. Připravuje reporty nákladů vůči rozpočtu, vysvětluje odchylky a spolupracuje na nalezení aktivit ke zvýšení nákladové efektivnosti. Komunikuje s držiteli rozpočtů a s manažery nákladových středisek. Podílí se na přípravě analýz především ohledně obchodní a finanční výkonnosti společnosti
-
Health Safety Expert
Hledáme zkušeného Health Safety Experta, který se připojí k našemu týmu v Praze. Tato pozice je klíčová pro zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví našich zaměstnanců a obchodní zástupců v prostředí finančního sektoru.
-
Specialista podpory obchodu
Do týmu Sales Service Performance oddělení hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Sales Activation Specialist.
-
Senior Business Analyst