Specialista podpory obchodu
Do týmu Sales Service Performance oddělení hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Sales Activation Specialist.
-
Místo pracoviště:
Praha hl.m. -
Typ úvazku:
plný
Co je náplní této pozice?
- Kontaktní osoba pro obchodní oddělení v oblasti podpory obchodu
- Návrh, příprava, komunikace a doručení veškerých aktivit spojených s podporou obchodu včetně jejich vyhodnocení
- Monitoring všech aktivit, které přispívají k doručení obchodních cílů. Sledování aktuálního plnění obchodních plánů na týdenní bázi, vyhodnocení jednotlivých aktivit a jejich přínosů ve spolupráci s oddělením Financí a MI
- Jednání s Marketingem, Credit riskem, oddělením finance a HR ohledně podpory obchodního oddělení.
- Zajištění včasné a efektivní komunikace všech relevantních informací do obchodní sítě.
- Výzvy a podněty ke spuštění nových příležitostí k růstu
- Komunikace s regionálními a oblastními manažery obchodu za účelem bližšího porozumění aktuálního dění v obchodním oddělení.
- Analýza kořenových příčin (centrální prodej/prodej v terénu) nedostatečného/překročeného plnění plánu.
Kdo může uspět?
- Zkušenosti z obchodního oddělení
- Samostatnost
- Výborné komunikační a organizační dovednosti
- Schopnost prezentovat a přesvědčit
- Dobré analytické schopnosti, schopnost práce s čísly
- Aj na velmi dobré komunikativní úrovni
- Excel, Powerpoint, teams
Proč do toho jít?
- Získáš různorodou a zodpovědnou práci, při které se rozhodně nebudeš nudit.
- Budeš mít možnost být součástí přátelského, otevřeného týmu, kde Ti kolegové rádi pomohou nejen s důkladným zaškolením a kde si všichni „tykají“.
- Získáš flexibilitu v podobě 37,5 hodinového pracovního týdne, pružného začátku a konce pracovní doby a možnost využití home office.
Podobné pozice
-
Cost controlling & reporting specialista
Chtěli byste se podílet na řízení nákladů významného hráče ve finančním sektoru? Bavilo by vás připravovat nákladový rozpočet celé společnosti? Chtěli byste přímo spolupracovat s kolegy na různých úrovních, od členů představenstva, manažery až po specialisty z jednotlivých oddělení? Cost Controlling & Reporting Specialist má na starosti přípravu nákladových rozpočtů a plánů pro všechna nákladová střediska Společnosti a zpřesňování těchto plánů v rámci kvartálních forecastů. Připravuje reporty nákladů vůči rozpočtu, vysvětluje odchylky a spolupracuje na nalezení aktivit ke zvýšení nákladové efektivnosti. Komunikuje s držiteli rozpočtů a s manažery nákladových středisek. Podílí se na přípravě analýz především ohledně obchodní a finanční výkonnosti společnosti
-
Health Safety Expert
Hledáme zkušeného Health Safety Experta, který se připojí k našemu týmu v Praze. Tato pozice je klíčová pro zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví našich zaměstnanců a obchodní zástupců v prostředí finančního sektoru.
-
BI/DWH Analyst
Do přátelského kolektivu profesionálů hledáme kolegu na pozici BI/DWH Analyst.
-
Senior Business Analyst