Senior Business Analyst
-
Místo pracoviště:
Praha hl.m. -
Typ úvazku:
plný -
Jazyky:
angličtina (B2)
Co je náplní této pozice?
- být spojovacím článkem mezi byznysem a IT oddělením: budeš první kontakt pro business vlastníky se snahou co nejlépe porozumět jejím business potřebám a změnám a jejich dopadů do procesů a systémů při jejich zavádění do praxe. Současně budeš první kontakt pro IT systémového analytika / architekta
- budeš vytvářet Business analýzy, GAP analýzy, veškeré analytické podklady pro vývoj
- budeš nezbytnou součástí zavádění nových změn ve firmě, buď jako součást projektového týmu anebo jako řešitel samostatných zadaných úkolů
- samozřejmostí je účast jak na lokálních, tak i evropských projektech
- účast a asistence při testování, poskytování vstupů pro školicí materiály a také pomoc při školení koncových uživatelů (bude-li to nutné)
Kdo může uspět?
- SŠ/VŠ vzdělání
- schopnost umět nalézt nejlepší řešení a získat souhlas všech zúčastněných stran
- minimálně 3 roky zkušeností v obdobné pozici
- praktická zkušenost s business analýzou, vytváření business procesů v prostředí UML/BPMN, znalost s modelovacími nástroji VISIO, a další nástroje jako JIRA a Confluence
- analytické myšlení a schopnost vidět věci v souvislostech z pohledu E2E
- alespoň minimální zkušenosti z finančního sektoru a znalost práce v Agile/Scrum
- angličtina na pokročilé úrovni (denní využití – Teamsy, telefonicky, emailem, osobní schůzky)
Proč do toho jít?
- získáš různorodou a zodpovědnou práci, při které se rozhodně nebudeš nudit
- budeš mít možnost být součástí přátelského, otevřeného týmu, kde Ti kolegové rádi pomohou nejen s důkladným zaškolením a kde si všichni „tykají“
- získáš flexibilitu v podobě 37,5 hodinového pracovního týdne, pružného začátku a konce pracovní dob
- zázemí mezinárodní stabilní společnosti, která je na trhu více jak 25 let
- flexibilní práce z domova (3 dny z kanceláře/2 dny z domova)
- Interní systém vzdělávání a osobnostního rozvoje
- 20 zákonné dovolené plus 10 dalších dní
- stravenkový paušál
Podobné pozice
-
Cost controlling & reporting specialista
Chtěli byste se podílet na řízení nákladů významného hráče ve finančním sektoru? Bavilo by vás připravovat nákladový rozpočet celé společnosti? Chtěli byste přímo spolupracovat s kolegy na různých úrovních, od členů představenstva, manažery až po specialisty z jednotlivých oddělení? Cost Controlling & Reporting Specialist má na starosti přípravu nákladových rozpočtů a plánů pro všechna nákladová střediska Společnosti a zpřesňování těchto plánů v rámci kvartálních forecastů. Připravuje reporty nákladů vůči rozpočtu, vysvětluje odchylky a spolupracuje na nalezení aktivit ke zvýšení nákladové efektivnosti. Komunikuje s držiteli rozpočtů a s manažery nákladových středisek. Podílí se na přípravě analýz především ohledně obchodní a finanční výkonnosti společnosti
-
Health Safety Expert
Hledáme zkušeného Health Safety Experta, který se připojí k našemu týmu v Praze. Tato pozice je klíčová pro zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví našich zaměstnanců a obchodní zástupců v prostředí finančního sektoru.
-
BI/DWH Analyst
Do přátelského kolektivu profesionálů hledáme kolegu na pozici BI/DWH Analyst.
-
Specialista podpory obchodu
Do týmu Sales Service Performance oddělení hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Sales Activation Specialist.