Health Safety Expert
Hledáme zkušeného Health Safety Experta, který se připojí k našemu týmu v Praze. Tato pozice je klíčová pro zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví našich zaměstnanců a obchodní zástupců v prostředí finančního sektoru.
-
Místo pracoviště:
Praha hl.m. -
Typ úvazku:
plný -
Jazyky:
angličtina (B2)
Co je náplní této pozice?
- účast na tvorbě a implementaci strategií a politik týkajících se zdraví a bezpečnosti práce v souladu s místními předpisy a mezinárodními standardy,
- průběžný monitoring a hodnocení pracovních procesů a prostředí s cílem identifikovat potenciální rizika a navrhovat preventivní opatření,
- řízení vyšetřování incidentů, identifikace příčin a zajištění nápravných opatření s cílem minimalizovat budoucí rizika,
- monitoring v oblasti compliance a auditu v souladu s odsouhlasenými standardy a regulací,
- zajištění školení zaměstnanců a obchodních zástupců v oblasti osobní bezpečnosti,
- podpora vedení společnosti při implementaci systému řízení BOZP včetně reportingu,
- spolupráce s vedením společnosti a jednotlivými odděleními v souvislosti se zachováním kultury osobní bezpečnosti a zvyšování povědomí v této oblasti.
Kdo může uspět?
- minimálně středoškolské vzdělání s maturitou v oblasti bezpečnosti
- nebo min 3-5 let praxe v oblasti bezpečnosti,
- platnou kvalifikaci jako odborně způsobilá osoba v prevenci rizik dle zákona č. 309/2006 Sb. o zajištění dalších podmínek BOZP, ve znění pozdějších předpisů,
- kvalifikaci jako odborně způsobilá osoba dle zákona č,.133/1985 Sb. o požární ochraně, ve znění pozdějších předpisů (vysoké požární nebezpečí),
- pracovní zkušenosti v mezinárodní či multinárodní společnosti výhodou,
- komunikační a argumentační schopnosti,
- znalost AJ na úrovni min. B2,
- výborná znalost práce na PC, včetně znalosti Microsoft Office balíčku (PowerPoint, Word, Outlook, Excel),
- řidičský průkaz skupiny B.
Proč do toho jít?
- Příležitost rozvinout své stávající znalosti a dovednosti a naučit se novým – po nástupu projdeš důkladným systémem zaškolením, na svém rozvoji budeš pracovat díky interním tréninkům i každodenním praktickým zkušenostem,
- možnost být součástí přátelského, otevřeného týmu, kde Ti kolegové rádi pomohou nejen s důkladným zaškolením a kde si všichni „tykají“,
- motivující ohodnocení na základě Tvých znalostí a dovedností,
- 37,5 hodinový pracovní týden,
- výběrové benefity – cafeterii, 30 dnů dovolené, 2 dny volna na účast na dobrovolnických aktivitách, čaj a kávu na pracovišti, pro čerstvé tatínky 3 dny volna, a další.
Podobné pozice
-
Cost controlling & reporting specialista
Chtěli byste se podílet na řízení nákladů významného hráče ve finančním sektoru? Bavilo by vás připravovat nákladový rozpočet celé společnosti? Chtěli byste přímo spolupracovat s kolegy na různých úrovních, od členů představenstva, manažery až po specialisty z jednotlivých oddělení? Cost Controlling & Reporting Specialist má na starosti přípravu nákladových rozpočtů a plánů pro všechna nákladová střediska Společnosti a zpřesňování těchto plánů v rámci kvartálních forecastů. Připravuje reporty nákladů vůči rozpočtu, vysvětluje odchylky a spolupracuje na nalezení aktivit ke zvýšení nákladové efektivnosti. Komunikuje s držiteli rozpočtů a s manažery nákladových středisek. Podílí se na přípravě analýz především ohledně obchodní a finanční výkonnosti společnosti
-
BI/DWH Analyst
Do přátelského kolektivu profesionálů hledáme kolegu na pozici BI/DWH Analyst.
-
Specialista podpory obchodu
Do týmu Sales Service Performance oddělení hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Sales Activation Specialist.
-
Senior Business Analyst