Koordinátor týmu obchodních zástupců - oblast Praha
Hledáme nové kolegy na pozici Koordinátor týmu obchodních zástupců, kteří budou mít nejen vlastní portfolio zákazníků, ale zároveň se budou starat o svůj tým obchodních zástupců.
-
Místo pracoviště:
Praha hl.m. -
Typ úvazku:
živnostenský list
Co je náplní této pozice?
- Rozvíjet obchodní zástupce ve svěřeném týmu v oblasti vyhledávání a realizace obchodních příležitostí, kvality zákaznického servisu a budování dlouhodobého vztahu se zákazníkem
- Motivovat tým obchodních zástupců k dalšímu rozvoji jejich podnikání
- Aktivně se podílet se na hledání nových způsobů jak oslovit klienty
- Spolupracovat na náboru, výběru a zaškolení obchodních zástupců v rámci vlastního týmu
- Pomáhat týmu obchodních zástupců s udržením platební morálky našich klientů
- Pečovat o vlastní portfolio zákazníků, které Vám bude přiděleno
- Pravidelně reportovat výsledky svého týmu a na základě výkonnostních ukazatelů vyhledávat příležitosti ke zlepšení
- Budovat dobré jméno společnosti v souladu s Etickým kodexem, pravidly a hodnotami společnosti
Kdo může uspět?
- SŠ vzdělání s maturitou
- Zkušenosti s obchodní činností
- Zkušenosti s koordinací a rozvojem týmu výhodou
- Základní PC dovednosti (excel - jednoduché reporty, práce s interními aplikacemi)
- Řidičský průkaz
- Certifikace ČNB (spotřebitelský úvěr) výhodou
- Schopnost organizovat efektivně svůj čas i čas svého týmu
Proč do toho jít?
- Typ spolupráce - Smlouva o obchodním zastoupení
- Finanční ohodnocení (provize z vlastního portfolia: 30.000 až 45.000 Kč měsíčně a odměna za koordinaci týmu 16.500 až 22.500 Kč měsíčně)
- Firemní telefon, který lze použít i pro soukromé účely, a tablet
- Příspěvek na pohonné hmoty (1.400 až 2.220 Kč)
- Propracovaný systém vzdělávání
- Flexibilní pracovní doba
Podobné pozice
-
Cost controlling & reporting specialista
Chtěli byste se podílet na řízení nákladů významného hráče ve finančním sektoru? Bavilo by vás připravovat nákladový rozpočet celé společnosti? Chtěli byste přímo spolupracovat s kolegy na různých úrovních, od členů představenstva, manažery až po specialisty z jednotlivých oddělení? Cost Controlling & Reporting Specialist má na starosti přípravu nákladových rozpočtů a plánů pro všechna nákladová střediska Společnosti a zpřesňování těchto plánů v rámci kvartálních forecastů. Připravuje reporty nákladů vůči rozpočtu, vysvětluje odchylky a spolupracuje na nalezení aktivit ke zvýšení nákladové efektivnosti. Komunikuje s držiteli rozpočtů a s manažery nákladových středisek. Podílí se na přípravě analýz především ohledně obchodní a finanční výkonnosti společnosti
-
Health Safety Expert
Hledáme zkušeného Health Safety Experta, který se připojí k našemu týmu v Praze. Tato pozice je klíčová pro zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví našich zaměstnanců a obchodní zástupců v prostředí finančního sektoru.
-
BI/DWH Analyst
Do přátelského kolektivu profesionálů hledáme kolegu na pozici BI/DWH Analyst.
-
Specialista podpory obchodu
Do týmu Sales Service Performance oddělení hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Sales Activation Specialist.